martes, 27 de septiembre de 2011



Hola, em dic Maria Boned i aquest és el meu primer curs del grau d’educació infantil a la UIB.

A l’hora d’escollir a que em volia dedicar la resta de la meva vida, jo vaig tenir-ho prou clar per diverses raons. La primera d’aquestes raons seria la oportunitat d’ensenyar, als nens i nenes de les escoles, nous coneixements. Una altra raó seria la de aprendre dia a dia dels alumnes ja que mai trobaràs dos alumnes iguals i aquestos poden ensenyar-te moltes coses noves. Per últim m’agradaria ser mestre per assumir nous reptes, tals com, ‘’renovar-se’’: un professor ha de actualitzar els seus propis coneixements a cada moment. I sobretot per defensar la meva filosofia d’una escola nova, per així intentar millorar-la.
Crec que com a mestre puc aportar diferents coses, tals com, tots els meus coneixements i tota la meva energia dintre de l’escola, per així ajudar als mestres més veterans a adaptar-se als nous propòsits de la educació i en un futur acceptaré les recomanacions dels mestres mes nous amb noves recomanacions i nous recursos. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario